kolmapäev, august 22, 2007

xxx

Hallid ja sombused ja udused, kuid soojad hommikud kujundavad natuke ka meeleolu. Unine, uimane, väsinud, kuid positiivselt häälestatud.
Mulle meeldib kui turistid meie linna ja riiki kiidavad. Aga mulle ei meeldi kui eesti soost noormehed näpuga Vene teatri suunas näitavad ning seepeale küsivad, et kas siin on palju venelasi.
Mulle meeldib kui noored tüdrukud/naised roosat kannavad (järgmine võimalus on alates 60selt - muig). Mulle meeldib kui mehed musta kannavad, aga nad peavad seda hästi tegema.
Mulle ei meeldi see, et ma ootan järgmiselt raamatult juba ette liiga palju. Loodan, et Orwell ei peta mind.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Juba läheb. :P
Mis raamat? :D

Rika ütles ...

1984

Anonüümne ütles ...

Hmm. Mina lugesin Vilde Külmale Maale läbi, kas see on 12ndas kohustuslik?

Rika ütles ...

Pole kursis. Mina isiklikult ei lugenud. Aga 12ndas ma lugesin juba üldse vähem kui 10ndas. 12 klass on see aeg, kui kuskilt hakkab külge veendumus, et oma mõtted on kõige tähtsamad, kõige paremad ja kõige väärtulikumad. :d