neljapäev, august 24, 2006

Kui ma oleksin...

- Kui ma oleksin kirjanik, siis ma oleksin kirjutav Doris Kareva. Selline harbras ja veidi valulik ja armastusega võitlemas.
- Kui ma oleksin kunstnik, siis ma oleksin Epp-Maria Kokamägi. Hell ja pehme. Hästi naiselik joon.
- Kui ma oleksin muusik, siis ma oleksin Jaan Tätte. Lihtne vormilt, sügav sisult.
- Kui ma oleksin ajaloolane, siis ma oleksin Jüri Kuuskemaa. Väga teemakeskne.
- Kui ma oleksin õpetaja, siis ma oleksin kas kunstiõpetaja Mart Rand või vene keele ja kirjanduse õpetaja Tiina Sombri. Andes noortele kaasa lisaväärtuse eluks, mitte üksnes 45 minutit ainet 2-3 päeval nädalas.
- Kui ma oleksin poliitik, siis ma ei tea, kes ma oleksin. Valik on lihtsalt kesine. Tahaks öelda, et Laar, aga midagi jääks nagu puudu.
- Kui ma oleksin sportlane, siis ma oleksin Andrus Veerpalu. Mõnusalt vaikse ja muheda olemisega, lisaks suhtumine, et 'mis sellest kullast ikka, ju ta siis pidigi tulema'.
- Kui ma oleksin näitleja, siis ma oleksin Liina Olmaru. Mälestus lapsepõlvest, kus ta mängis koos Indrek Sammuliga "Romeos ja Julias". Tookord olin ma vaimustuses.
- Kui ma oleksin kodumasin, siis ma arvatavasti oleksin külmkapp. Käed on alati külmad.

Kommentaare ei ole: