pühapäev, november 05, 2006

Korduvus

Alljärgnevalt emotsioonid eelmisest aastat. Kehtivad ka täna.

4. August 2005

Painkiller

Täna hommikul üritasin olla hästi-hästi tubli. Korralikult süüa ning tuba koristada. Ka kunagi Eskolt saadud plaadid vaatasin nüüd suurema hoolega läbi.
Keskpäevaks selgus, et Alo jätkuvalt ei näita end ning siis läksingi pigem töökaaslastega Pirita jõele paadiga sõitma. Hästi-hästi vahva oli. Loodus oli imekena ning vaatamata päikese puudumisele oli õhutemperatuur taluvuse piires.
Mind lubati ka pulti ning enda ja teistegi arvates sain üsna hästi hakkama.
Hiljem istusime RIFFis misjärel mu tuju kahvatus ning otsustasin pigem koju tulla kui edasi liikuda.
Erilist tänases päevas:
Valu. Kestev. Natuke segadust ka. Ning hunnik vastuseta küsimusi koos küsimusega, et kas kunagi saab neid ka küsida. Ma ei tea, mis toimub, ainult rahutu vaikus ümberringi. Ning mina siin keskel kaotamas iseennast.
Elu on hapu. Mina hetkel alkoholijoobes ja söömata.
Nüüd istun kodus ja ootan jällegi uut päeva. Ehk tuleb see natuke parem ja helgem.
Aga hetkel ma vist jah, armastan. Karol tuletaas mulle meelde vana klisheelause, et armastada, tähendabki kannatada. Ning ma olen üksi kodus olles ära joonud pudeli Bacardi Breezerit. Kerge joove on sees. See teeb olemise natu tuimemaks.

5. August 2005

after the rain has fallen

Whoalaa. Niisiis on üks tööpäev jälle üle elatud. Kuna hästi palju tuli klientidega suhelda, ei jäänud eriti ka aega oma mõtetele, mis iseenesest on antud olukorras VÄGA hea. Pole isu ka. Nooh... tegelikult ikka mõni lipsab aeg-ajalt läbi.
Deem. Bacardi kork on superstiilne Ja-jah. Täna õhtul läheb ka üks pudel. Ma lihtsalt ei taha tunda. Midagi. Lihtsalt olla without feelings. See rokib.
Erilist tänases päevas:
Tarvo: "Sa oled selline omapärase olemisega tüdruk.. ja küllaltki paljudel inimestel on raskusi sinu mõistmisega ja kuna sind ei mõisteta.. tekib idee, et sa oled friik ja kogu segapundar sellest algabki."
Tema on ka eriline.
Praegu istun. Alkohol on juba sees ning teeb oma tööd. Aga erinevalt eilsest on mu tuju siiski juba palju-palju parem. Ning seeläbi on ka vahvam enesetunne. Varsti vajun niikuinii unne.

Kommentaare ei ole: