laupäev, aprill 21, 2007

..siis kui pole tuju..

Vaatamata asjaolule, et väljas sajab vihma (ilus!) peaksin tegelikult kirjutama laupäevase koolituse (Esinemiskultuur) jaoks referaati. Siiani on valmis sissejuhatus ja natuke sisuosa, mõtete järgi suudan kirja panna ka kokkuvõtte. Aga sisu oleks siiski juurde vaja.
Ma lihtsalt ei suuda. Tunnen kuidas väike tõrge mu sees kogub jõudu, et ma veel vähem tunneksin tahtmist selle kirjatööga ühele poole saada. Ometi ju tean, et suudan seda, et saaksin selle väga hästi tehtud. Kuid siiski...
Teema mulle meeldib. Raamatu peatükk, millest referaat tuleb teha, käsitleb seda, kuidas inimesed tekitavad endale asjatut peavalu ja muresid sellega, et süüdistavad ebaõnnestumises teisi (mõnikord ka põhjendatult), kuigi tegelikult oleks palju parem/kasulikum kaardistada kaasosalus (sina olid küll süüdi, aga samamoodi ka mina) ning seejärel hakata probleemile lahendust leidma.
Päriselus on ju ka nii.

Kommentaare ei ole: