pühapäev, juuni 10, 2007

Pühapäev

Nädalavahetused ei ole enamasti minu rida. Ma lihtsalt ei oska sellise hulga vaba ajaga enamasti midagi asjalikku ette võtta. See on sarnane tüüpilisele sünnipäevaootusele - kuu aega enne tekib kerge elevus hinge, mis saavutab haripunkti sünnipäeva eelõhtul. Siis saabub sünnipäev ja enamasti pole mingit erilist tuju sellega midagi peale hakata. See ei eruta ju.. ootamine kütab rohkem :) Niisiis on vaba ajaga umbes samamoodi.
Eilse päeva päästis tööle minek ja pärast Tallinna äärealal aiamurule asetatud toolidel mõnusalt lösutamine. Tänane hommik algas varakult ning kestis kuni keskpäevani väga ebamääraselt.
Aga nüüd siis tekitasin endale süüa (riis+kana+kaste+salat=nämm!) ja kurvastan, et mul kodus juhtumisi veini pole. Siis oleks lihtsalt super olemine. Aga see-eest võtab ehk mõne südamliku raamatu ette ja vaatab vahepeal "vastasmajade" akendelt päikeseloojangut. :)

PS! Draakonipuu elab! Jõulukaktused vist ka. Apelsinipuud veel ei paista :p
PS2! Pilt siit.

2 kommentaari:

Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

Rika, kas Sa mingit kehalist aktiivsust näiteks ei tee nädalavahetuseti? No ma mõtlen, et kui nädala sees näiteks pole aega, siis nädala lõpus läheksin jooksma, uiskama ja nii. Või näiteks loomaaed-kohvik tiir :P

Tallinnas vist pisikesi, soodsaid, õdusaid kohvikuid ei leidugi? Kõik plekib hirmsal kombel. Muidugi seda lihtsam on välismaal nende hindadega kohaneda, vahet pole :P

Rika ütles ...

njaa. vahele jäin :p kuigi jalutada mulle meeldib. aga ma olen selline nõrguke, kes üksi eriti ei viitsi/taha liigelda.
nüüd soojemate ilmadega olen käinud natuke jalgsi, selle asemel et bussis/trollis loksuda.
rattaga sõidaks ka.. kui poleks neid hirmsaid ristmikke ja veel hullemat liiklust. nii et praegu võimlen pesumasinaga :d