neljapäev, august 27, 2009

Lugu sellest, kuidas tuleks sagedamini arstitädil külas käia

Esiteks, ma kardan hambaarsti juures käia. Teiseks, ma kardan hambaarsti juures käia. Kolmandaks, ma kardan hambaarsti juures käia.
Patt on muidugi see, et ma sellest nii kaua kõrvale hoidsin ning alles nüüd (muidugi oli häda käes) ennast kohale vedasin. Tegelikult oli see "nüüd" juba enne 20. augustit. Esimese ülevaatuse tulemus: paljastunud hambakael, 2 auku ja siis.... 4 tarkusehammast, millest tuleks vabaneda (üks neist veel 'keerulisem' juhtum). Esihambale sain natuke täidist ka.
Teisel korral parandati 1 auk ja 1 miniauk; esihamba täidist siluti ka, sest hammas oli ikkagi tundlik. Ees on seega veel ühe augu parandamine ning... need 4 tarkusehammast, millest on vaja vabaneda.
Esimese kahe visiidi summa = 1750 krooni.

Tarkusehammaste eemaldamine on aga müstiline summa - kõikvõimalikke hinnakirju arvesse võttes. Ja lihtne pole see ka. Ja külma kõhuga ei saa ka asjale vastu minna. Eriti kui seda teksti lugeda: Tarkusehambad@Hambaarst.ee
Ma üldse ei kahtle enam selles, et need naljakas(valusad) jullad võivad igemetes igatpidi kasvada. Kusjuures.. väidetavalt pidi parim iga nende eemaldamiseks olema ...paradibamm... 17! Rong, millest ma olen lootusetult maha jäänud.

Asjal on hea külg ka - õpetati korralikult (ja valutumalt ja ägedamalt) hambaid pesema ning toonitati hambaniidi vajalikkust. Teenus kiire ja asjalik. Ja tegelikult on kõik hea tervise nimel.

PS! Tuimestus on vaatamata oma tänuväärsele funktsioonile igemesse süstides siiski üsna ebameeldiv.

3 kommentaari:

arno ütles ...

See jutt hambaarst.ee-s tarkusehammaste kohta on üsna muhe, kohe selline warm and fuzzy feeling tekib, kui loed mismoodi igemesse sisselõige tehakse ja see kahekorra käänatakse...

Hambaarstid minu kogemuse järgi kätkevad endas selliseid oskuseid, töövõtteid ning iseloomujooni, mille üle markii de Sade uhke oleks. Tore, et eluga pääsesid.

Btw, mis see tarkusehambamajandus siis kokkuvõttes maksab, kui saladus pole?

Rika ütles ...

Ega ma veel täpselt ei teagi. Tarkusehambaid hakatakse välja kiskuma siis kui ülejäänud suus olevad "puudulikud" kohad on likvideeritud või parandatud. Samm-sammult ikka hullema poole.

Kui miskit toimuma hakkab, annan teada. :)

Anonüümne ütles ...

Loe kogu blogi, paris hea