neljapäev, oktoober 19, 2006

Valed valikud

Mõnikord juhtub nii, et mõnedes asjades panen täielikult puusse. Instinktiivselt. Ja siis raiun ühte kohta oma miljon aastat.
Näide ühest päevast: 1) valin sissemagamise; 2) valin trolli ja bussi vahel bussi (16) - st, terve tee on üks suur venimine; 3) valin söögiks maitsetu supi; 4) poes ei valigi seda, mille pärast sinna läksin :p
Tagasi hakkab tulema kahtlus eriala valikus. 3 aastat tagasi tundus infoteadus olevat päris huvitav ja perspektiivikas ala. Ongi. Aga inimesed, kes seda põhiliselt õpetavad, on päris igavad ja perspektiivitud. See teeb murelikuks.
Oma juhendajat ei olegi. Panen ta nime küll paberile. Enam-vähem nagu vastuteenena, et ta kunagi mu oma ainest läbi lasi. Tunneteta. Ja kui töö läbi läheb, siis ei saa ta väga etteheiteid teha. Et teeks ju nagu iseendale või nii.
Aga mure mul on - kuidas peaks välja nägema korralik nimestik, kas tekst on loogiliselt paigutatud. Juhend ei ütle selles osas midagi.

Aga ühes osas on mul hea meel, et 2003. aastal peda valisin - inimesed. Marit, Sirli, Piret, Pille, Mari-Liis, Liisa...
Ja töökoht. Nii esimene kui teine. Väga head.

Kallistan.

PS! Miks, krt, co-codamol käsimüügist ära võeti? Nüüd anti kaasa Solpadeine'i karp. Kapitalism.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Äärmiselt kahju, et juhendajaga nii alt läksid:(
Kes ei oleks kahelnud, ka siinpool .. aga näed, kus mina olen .."go with the flow" on selle asja nimi ja seda oskan ma hästi. Et mitte mingil juhul riskida ja teha midagi muud. Kõik on jäänud vaid mõtete tasemele.
Aga inimesed on vast jah see, mis on see kõige suurem vara, mis nende aastatega saadud on. Kahjuks on mõnegagi rääkimised väga harvaks jäänud. Eks tuleb ennast parandada, mis muud.
Sulle aga pikka meelt. Ja kui saad sellest sabast ka veel üle.. ongi Sinu elu ilus - toredad inimesed ja meeldiv töökoht - sinna viimasesse poleks sa ilma selle erialata vist jõudnud - kui, siis ringiga :)

Pai

P.S. Ma võin teksti paigutamise asjus juhendajat mängida üritada, või näpuvigadeotsijat;)