kolmapäev, november 15, 2006

Päevatöö

Täna hommikul tõi Siiri mulle Kesknädala, ise kavalalt naeratates ning märkides, et ma olevat poliitikast huvitunud tüdruk. Ohjee, baby! Ma olen korra varem seda lehte biblinud ning siis oli viimase artikli juures tunne, et kõik juuksekarvad on hallid. Täna tabas sama tunne juba 4. lehekülje juures, kus Mart Ummelas avaldab arvamust, et seaduseelnõude SE 1000 (keelatud rajatise kõrvaldamisest) ja SE 1001 (sõjahaudade kaitsest) seadusteks muutmine on reformierakonna poolt väga inetu (muidugi ainult KE suhtes). Lugesin artiklit lõikude kaupa.. ausalt, korraga rohkem ei suutnud. Lõbusamaks läks peatoimetaja Allan Alaküla veerus... ja kirjade rubriigis. Kollektiivne opakus oleks vist selle nimi.

Täna tuleb Egon linna. Väike patarei on hinges. Nii ootan seda kohtumist.

Ja siis veel, et eile õhtul (öösel) näitas ETV taaskord filmi Esimese inimesena kuul (Pervõje na Lune, Venemaa 2005). Vaatasin veidi uuesti. Ja olin juba natuke lummatud filmi ideest ja teostusest. Veidi geniaalne ;o)

Kommentaare ei ole: